2007. augusztus 16., csütörtök

Szomorú pillanataim is vannak. Miért tagadnám ?

2007.08.16.csütörtök
  


Fél ötkor ébredtem. Szokásom szerint felkelés után a kertbe mentem, élvezni a hűs hajnalt, megnézni a virágaimat, szippantani a friss levegőből. Az égen még láttam a csillagokat - habár halványult az éj sötétje már.
Tényleg ezt a verset akartam ma reggel betenni a blogba - aztán másképp döntöttem. De hát miért is ne vállalhatnám föl a szomorú perceimet ? Hiszen ez is én vagyok.

Juhász Gyula: Mindörökkön  

Nyárvégi estén csillagok ragyognak,  
Meleg fényük van most a csillagoknak.
Oly régiek e távoli napok,  
De én, de én nem a régi vagyok.  
Ezért fáj egyre jobban évről-évre  
Fölnézni a magasság ünnepére,
Hol változatlan tündöklő a pompa  
S ragyogni fog majd nemsoká síromra.

  
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése