2007. augusztus 25., szombat

Valami...

....fura érzések kavarognak bennem. Vártam valamit, nagyon vártam és bár "megkaptam", de valahogy mégse volt "az igazi"...

Kissé szégyenkezve írom, hogy vén fejel lettem "rajongója" egy énekesnek - de hát nem sajnálom, ezt az érzést is megismertem... eddig nem volt részem benne.
A zenét nem biztos, hogy mindenki szereti, de biztos vagyok benne, hogy a zeneszerzőt csak nagyon, nagyon kevesen ismerik.
Különös német modernizált népzene - nem tudom a műfajt jobban meghatározni.
Én HvG  (Hubert von Goisern) ) számtalan CD-jét -nagy nehézségek árán - külföldről beszereztem, nem is olcsón, s naphosszat játszottam. Nem hinném, hogy bárki egy dalát  el tudná dalolni vagy akár csak felismerni. Na, nem szövegelek "mellé".

Elmentem Mohácsra a koncertre (életem ELSŐ koncertjére) és valószínű a körülöttem ülők azzal a tudattal mentek haza, hogy volt itt egy bolond öregasszony, aki fennhangon végigénekelte az összes számot, amit ismert...

Nem, nem engedem, hogy a személyes megbántottságom uralkodjon el a zene iránti rajongásomon... Ugyanis be kell valljam - megkerestem én személyesen is a "művész-urat" - még egy kis speciális, magam készítette ajándékot is vittem neki - de olyan elutasítóan és lekezelően viselkedett velem szemben, hogy megbántódtam. Aztán gondoltam rá, hogy végülis nem egy 17 éves kislányka nézett rá rajongó szemekkel, hanem egy öregasszony - és hát milyenek a művészek...milyenek a férfiak...
No mindegy. A koncert jó volt, a zenét pedig mindörökre szeretni fogom.

A fotóim enyhén szólva is pocsékok !!! Vacak kis géppel, éjjel - nem is tudom, mit reméltem...Mindegy, nekem emlék....Mást meg úgyse érdekel....














Lásd még:
http://aranyosfodorka.blogspot.hu/2007/05/hubert-von-goisern.html
http://aranyosfodorka.blogspot.hu/2007/05/ujra-hubert.html


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése