2007. szeptember 14., péntek

Igazi meglepetés

2007.09.14.péntek

Erről is csak ma van lehetőségem írni: Két napja csomagot hozott a postásunk. Meglepve láttam rajta Franciaországban élő /ámbár most épp itthon tartózkodó/ barátnőm/osztálytársam/lelki-testvérem keze-írását. Gondoltam, na ez a lány már megint valami ajándékra költötte a pénzét, holott megbeszéltük, álljunk már le ezzel... Kinyitom a papírt, benne egy takarékos-izzó doboz. Elfutott a méreg: meg van ez a nő őrülve ? Postán küld nekem villanykörtét "meglepetésképp" ? Ráadásul ezeket a takarékos izzókat rettentően utálom...
És akkor....És akkor... /Sose hozz elhamarkodottan ítéletet!!!/

Kinyitom a dobozt, benne óvatosan, vizes vattába, nylonzacskóba csomagolva két szál őszirózsa /a legislegislegkedvesebb virágom/, és pár üdvözlő szó névnapomra.
Hát most csodálkoztok, hogy elbőgtem magam ?
Szebb ajándékot nem sokat kaptam életemben.

A legis legis legislegkedvesebb virágom !!!!!!!!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése