2024. március 12., kedd

Csendesebb utakon

Találtam. Nem ismertem. Tetszett. Bemásoltam.


Szepes Mária

Csendesebb utakon ...

Boldog vagyok Uram, hogy
kiállhattam a sorból, hogy mindenki
előttem rohan és hagyom már, hogy
félrelökjenek és minden konc után az
enyémnél gyorsabb kezek nyúljanak...

Nehéz volt először megállni a dolgok
áradó sodrában, a lárma fülledt
ütemében, ó mert forró, halálos
izgalom hörgött a rohanók hangjában és a
város lobogó, fénylő öléből gigászi
kapuk tárultak tüzes öleléssel...

Most, hogy az elhagyott úton felismertem a
Békét, a virágok szelíd arcában az
Örömet és a fák égfelé ringásában az
imákat, messze kerülöm a hangos,
fényekben izzó várost és az éjszakát a
csendes ég alatt töltöm inkább, hol
csodálatos álmok és örök sejtelmek
hajolnak hozzám a csillagokból...


5 megjegyzés:

  1. Szép a vers illik hozzá ez a szép virág!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem ismertem és kicsit csodálkoztam is ezen.De most elmentettem magamnak...Néha jó ilyesmit elolvasni.

      Törlés
  2. Az utolsó versszak ami igazán gyönyörü.

    VálaszTörlés
  3. Örülök hogy nem vagyunk egyedül akik hasonlóann érzünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén mondom, csodálkoztam, hogy én ezt a verset nem ismertem, nem olvastam még.... és engem is az utolsó versszak érintett meg, mert azt gondoltam: ezt én is írhattam volna....örülök, hogy tetszett, azt jelzi számomra, hogy hasonlóképp gondolkodunk.

      Törlés