2007. november 23., péntek

Turmix

2007.11.23.péntek


Komolyan mondom, néha elmeditálok: 1. milyen nehéz minden napra valami „örülni-való”-t találni vagy 2. talán blogcímet kellene váltanom… Néha órákig kóborlok és semmi…persze azt se tudom, miért van bennem ez a kényszer, hogy minden áldott napra találjak valamit. Mára ilyen „hülyeségeket” találtam: Japánban van egy WC Étterem.


  

A WC ihletésű étteremben minden ülőhely egy WC-kagyló, a szalvéta toalettpapír tekercs. Az asztalok is ebben a stílusban készültek. Sőt az ételek nevei is e téma körül forognak / Pl. van Kaka-fagyi is…/Az étterem tulajdonosa szerint a fiatalok imádják a helyet. Na most akkor ehhez mit kell még hozzáfűzni ? Ha csak azt nem, hogy az emberi hülyeség határtalan. Elgondolkodtam azon is, kik, hol jegyzik fel ezeket a „nevezetes” dátumokat ? 1852-ben ezen a napon helyeznek először üzembe postaládákat. (Angliában, Jersey szigetén) Egy ősrégi és egy modern példány 1889-ben pedig /ugyancsak ezen a napon/ üzembe helyezik az első wurlitzert a san franciscoi „Palais Royal” bárban. Képtelen vagyok rájönni, hol is láthattam én valami ilyesmit anno. Talán a Mecsek cukiban ? Azt ugyanis nem hiszem, hogy a Nádorban lett volna... Itt láthatsz egy csomó régiséget: http://www.benniesfifties.com/sales/jukeboxes/jbstockgallery/wurlitzer_page.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése