2008. február 20., szerda

Dödögés Ledina ürügyén /is/

2008.02.20.szerda
Az alábbi kép illusztrálja, hogy a ledinai kutyafuttatót rendbe tették, a szemét nagyját összeszedték, a pályára bekúszó bokrokat kiirtották. 


   Örül is neki mindenki, én is. ........................................................Csak – amilyen javíthatatlan vagyok, engem rettentően bosszant az a fajta „magyarosch” munkavégzés, amit ezen a területen /is/ - már nem először – tapasztalok. Pl. Nagy baj, ha pénteken jönnek a füvet kaszálni. Többnyire egy nap alatt nem végeznek vele, s hétfőn már nem jönnek vissza. Előfordult, hogy a terület ¼-e kaszálatlanul maradt, csak azért, mert lejárt a munkaidő, s hétfőn máshová mentek már, ide nem jöttek vissza rendesen befejezni a munkát.  

Most is ez történt. A bokrokat kivágták, de ahogy a kisebb képeken látható, a kupacba gyűjtött ágak egy részének elszállítására már nem futotta az aznapi munkaidőből, s másnap nem jöttek vissza, hogy befejezzék amit elkezdtek. Ez most a nyár-eleji kaszálásig /minimum/ itt marad. No nem mintha a kutyákat zavarná. Végül is engem sem zavar – kikerülöm. 

Csak azért elgondolkodtam, hogy miért is megy így nálunk /sok/ minden ? Persze, tudom én, részben felesleges ilyesmiken töprengeni, részben mondhatjátok, megeshet ez más országban is. O.K. Engem akkor is zavar. Egész életemben utáltam az ilyesféle nemtörődöm munkát. Az elvégzett munka igenis minősít. Embert, céget, országot.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése