2008. február 7., csütörtök

Szobrok-bokrok

2008.02.07.csütörtök

Az egész mai napom a szobrokkal való vacakolással, kereséssel, ill. du. még fotózással telt. Remélem látszik már az eredményen ! És akkor azok, melyek még nálam vannak, nincsenek is bent a 81-ben ! Meg vagyok elégedve magammal.
Őszintén szólva nem gondoltam, hogy ez ekkora munka lesz - mert bizony a "vége" még nagyon messze van. Készítettem listát a felkeresendőkről, van még jó néhány hiányzó, és azt is tisztázni kell, mit is sorolunk pontosan a szobrokhoz / Pl. a kisplasztika micsoda ? vagy az épületszobor ?/ És persze akkor ez csak Pécs. A környező településeken is vannak szobrok, még ha kevesen is, és ugye azért az is Baranya megye. Hát majd meglátom, mert a benzint nem adják nekem ingyen...
Ma a mecseki utamon találtam ezt :


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése