2008. február 8., péntek

Szomorú péntek

2008.02.08.péntek

Bocsánat, hogy ma is a „szobraim körül” kavarognak a gondolataim… A dolgok messze nem úgy haladnak, ahogy én szeretném. Több okból sem. Az egyik: megpróbáltam ma adatokat szerezni, és érdekes módon elutasításban volt részem. Jó. Tudomásul veszem, majd keresek másik /=nehezebb/ utat ahhoz, hogy a szükséges adatokat megtaláljam. Mint olyan sokszor már az életemben, most egymilliomodszor bizonyosodik be: mindenkinek a maga dolga/ügye a legfontosabb. Ja, hogy esetleg segíteni is lehetne a másiknak ? Nem divat az manapság…
Ettől függetlenül is szomorúra sikerült a mai napom, már a második blogtársam hagyta abba a blog írását. Nem akarom a gondolataimat itt most részletesebben kifejteni. Legyen elég annyi, hogy sajnálom - és nem is kicsit. Azt se mindegy /nekem/, hogy az összegyűjtött 149 békaképet is ki kell dobnom, hisz nem lesz rá már szükség… Persze néha tényleg elmegy az ember kedve sok mindentől /akár a blog írástól is/. Hát majd meglátjuk, nem jutok-e én is erre a sorsra…



 
József Attila: Egyedül  

Egyedül fogok én állni a világon. 
Egyedül, egyedül, nem lesz soha párom.  
Nem lesz soha párom, aki vigasztaljon,  
Aki szenvedésben csókot csókra adjon. 
Csókot csókra adjon s aki hű, nem álnok,  
Aki büszke arra, hogy mellette állok.  
Aki míg én alszom őrködik könnyezve,  
És, ha ébren vagyok, kacagó a kedve. 
Aki szeret engem, aki meghal értem  
S még akkor is szeret örök-visszatérten. 
S nem fog borulni le rám senkise sírva,  
Ha majd távozom az örök-néma sírba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése