2008. április 25., péntek

Béla 06.

2008.04.25. péntek
Hogy szegény Bélám miképp bírja ki az éjszakákat, én nem is tudom. Épp az ő birodalma környékén próbálkoznak a rohadék macskák a kerítésre felmászni, törve-zúzva vadszőlőt, felborogatva virágos-ládákat, kárt és bosszúságot okozva éjszakáról, éjszakára. Már macska-elleni-védő-kerítést is felszereltem, ma vettem macskariasztó sprayt - mert nem bírom tovább...Közeledem a döntéshez: újra macskát hozok a házhoz, mert ez az állapot csak azóta van, mióta szegény Bandi kilehelte lelkét. Azóta a kertem - mint gazdátlan területet -állandó macska-attakokat szenved el, amit leginkább drágán vett virágaim bánnak. Reszkessetek macskák, én nem adom fel !


Itt vannak a legújabb Béla-fotók:
.Aztán megfordult... Úgy is készült róla kép:

/Sajnos egy ágacska van az arca előtt, de nem mertem odanyúlni, mert féltem, megijed és elbújik./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése