2008. május 1., csütörtök

Támasz Alapítvány

2008.május 1.csütörtök

Kedves olvasó és kommentelő barátaim ! Előre is bocsánatot kérek Tőletek, hogy az előző napi „borzalom” után ma sem tudok valami fennkölt, a május 1-hez passzoló írással indítani – talán estére összegyűjtök egy kis lelkierőt és vidámságot – akkor újra jelentkezem.

Most tanácsotokat szeretném kérni, leveliteket „Mit tehet az ember?” jeligére küldhetitek a kiadóba… 20 éve, a mikor ideköltöztem, ez egy poros, csendes, szegényes gyárkörnyéki, régimódi, családi-házas lakónegyed volt. Úgy 15 éve kezdte „betenni lábát” az ellenség.

A Támasz Alapítvány megvett egy házat – szerencsére viszonylag még messze a lakásomtól. Hogy estefelé nem volt tanácsos arra járni – valahogy még elviseltem. Van több útvonal is, amerre ide lehet jönni. Aztán szép lassan – mint rák a testben - terjeszkedni kezdtek.
Megvettek még egy házat, aztán még egyet, aztán még egyet és így tovább. Pontosan nem tudom, hogy ma a környéken hány ház van a tulajdonukban, mert sok épület „titokban” az övék csak, semmiféle tábla nem jelzi tulajdonjogukat. Ezzel egyidejűleg viszont folyamatosan emelkedni kezdett a lumpenek /?/ nyomorultak /?/ emberroncsok /?/ környékünkön való megjelenése.
Ha délelőtt az egyik kapualjban az éjszakai mámort kialvót talált az ember, már nem is szólt, ha a járdán feküdt, kikerülte. Ha éjszakai gajdolás verte fel a csendet, egy káromkodást a foga közt szűrve, a másik oldalára fordulva próbált elaludni.
 Tavaly aztán megkezdődött a pokol földi elszabadulása…. Megvettek a mi utcánkban is két házat, a harmadik telekre egy monstrumot építettek – hiába tiltakozott az egész utca ellene.
Nos, amióta ezeket az épületeket átadták, az én – sajnálatos módon „sarok” házam / hogy én is inkább haltam volna meg abban a pillanatban, amikor ezt a házat anno kinéztem magamnak/ szóval az én sarokházam hónapok óta /bocsánat, bocsánat, bocsánat/ „hányó és hugyozó sarok” lett.
Ezt egyszerűen nem tudom és nem akarom szebben, finomabban leírni. A szomszéd utca sarkára a háztulajdonos már kitett egy cédulát „Ez itt nem WC” felirattal. Tanácsotokat szeretném kérni: én most mit tegyek ? Kinek szóljak ? A félelmem ugyanis az, ha én meg kiírom, hogy  
EZ ITT NEM HÁNYÓ ÉS HUGYOZÓ HELY, EZEN ÜGYEIT INTÉZZE A TÁMASZ ALAPÍTVÁNY HÁZA ELŐTT – abból több irányú bajom is származik/hat.

Ezért várom tanácsotokat: Ti mit tennétek az én helyemben ? Elköltöznél – gondolom, ez lenne az első javaslatod. Na akkor próbálj megkeresni egy ingatlanközvetítőt és mondd, hogy a D. utcában akarsz házat eladni. Régebben a cigányok voltak „csak” az árcsökkentő tényezők, most már a Támasz is.
Na ? Na ? Na ? Van valami jó ötleted ?????? A helyes választ beküldők között kisorsolok egy vödör meleg vizet és két üveg hipót. /Legfeljebb holnap reggel nem takarítom le a járdát/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése