2008. június 8., vasárnap

Mindenféle

2008.06.08. vasárnap - fene tudja, most akarjam az esőt, vagy se? Ma van Medárd.

A cím azért van, mert először kora reggel - sajnos megint csak rettentő gyenge minőségben - lefotóztam a kertünkbe tévedt szarvasbogarat. Sírni tudnék ilyenkor, hogy ennyire gyengére sikerül egy kép, amit soha többet nem lehet megismételni. És azt hiszem, ez nem az én hibám, vagy max. 10 %-ban a tudatlanságomé. A fő ludas a vacak gép. De hát ez van....





A másik dolog pedig, hogy rábukkantam egy lapra, amit ezúton is ajánlok mindannyiotoknak. Csak azért, hogy lássátok, vannak igen nívós - szöveg és kép tekintetében is tökéletes lapok. Böngésszétek ! Én - bevallom - olvasása/nézegetése közben szörnyen irigykedtem is.
http://monstone.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése