2008. szeptember 8., hétfő

Kezdődik az ősz

A tegnapi 35 fokos kánikulát a lakásban tovább már nem bírva, délután autóba ültem, s felmentem a hegyre. Hát ami ma az esővel megkezdődött – az ősz – a hegyen színeiben már látható volt:


Árpádtető – Lapis – Mandulás útvonalon autóztam szép lassan végig, azt nem mondanám, hogy fantasztikusan szép volt, mert a szárazság miatt bárhol álltam meg, port vert fel a talpam, s az igazi erdőillat is hiányzott. Azért viszont érdemes volt elmenni, hogy lássunk egy fiatalka világos-vörös rókácskát. Nem is túl sietősen ment át előttünk, aztán megállt, s amikor én is odaértem, ahol ő bebújt az erdőbe, csak akkor kocogott tovább. A farka végén egy hófehér bojt volt. Hát persze mire a gép a kezembe került…. Egy kép készült a radar-csatározások miatt közismertté volt Tubesről is: 


  Végül, hogy valami vidámság is jusson nektek, ide teszem a Tripammer-fai kérgekből készült portrékat: 
 





Ők akarták.../

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése