2008. október 28., kedd

Baleset





No, ez minden kétséget kizáróan nem a Szent Jobb – viszont nekem a legszentebb jobb kezem…. 4 hét forgalomból kivonás, ámbár csak úgy engedtem begipszelni, hogy a sz.gépet azért használni tudjam… Egyébként meg: tegnap este a Trabiból amikor ki akartam szállni, a bal lábam beleakadt a biztonsági övbe, én pedig semmi perc alatt a földhöz csapódtam, mint egy kóbor interkontinentális rakéta.
És igen, majdnem fel is robbantam – a fájdalmaktól. Mindkét térdem, mindkét csuklóm és a fejem érintkezett az édes anyafölddel, illetve annak aszfaltozott részével. Ennyi talán elég is.
Ma reggel sebészet, röntgen, kéztőcsont repedés, gipsz, 4 hét magánzárka /=vezetni egyáltalán nem tudok!!!/. Mivel ez az első törésem, még fogalmam nincs miképp fogom az életemet egyáltalán organizálni egyedül és fél kézzel…..
Mondtam Lilinek, hogy mosogasson el, de nem akart. Hát egyelőre ez van. Ne várjátok, hogy az elkövetkező hetekben túl sokat fogom verni a gépet, mert ezzel a vacak gipsszel bizony nem könnyű…
Amúgy meg van egy mondás, ismeritek ?
 "Az öregség az elesésekkel kezdődik..."
Hát akkor tényleg elkezdődött....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése