2008. december 11., csütörtök

Irigykedem


Ez a kép ugyan nem Veldenben készült, de mivel öt perccel ezelőtt láttam/hallottam, hogy egyik kedvenc kis osztrák városomban az éjjel fél méter hó esett, hát betettem ide ezt a fotót, egy nagyon szép /egyébként Quebec-i/ diasorból kiemelve. .  

Már amikor először láttam a képet, akkor is felmerült bennem a kérdés /persze nem először/, hogy miképp lehetséges az, hogy más országokban a hóesés után egy nappal az utcák nem lesznek szutyok-latyak-mocskosak, mint nálunk ? Nyilván ott nem ismerik a sózás fogalmát, illetve ismerik és használják a hóláncot. Na de az emberek hogyan közlekednek? Mert a járdák sincsenek letisztítva … Még sosem jártam télen külföldön, komolyan mondom, már csak a látvány kedvéért is kipróbálnám egyszer, no és persze csak tovább irigykednék, mert az elképzelni se tudom, hogy nálunk egyszer ilyen lenne hóesés után, mondjuk a Király utca…..


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése