2008. december 9., kedd

Kvargli hova tűntél ?

Tudjátok mi az a kvargli ? Állítólag magyarul „pogácsa-sajtnak” nevezik, de úgy tűnik nekem az utóbbi időben, hogy egyik nevét sem ismerik a fiatalka bolti eladók. Itt a fotója – a gyengébek kedvéért:



Hónapok óta, vagy talán már egy évnél is régebb ideje keresem-kutatom a kis és nagy áruházak sajtos pultjain. Könnyen lehet, hogy már csak emlék, mert bár eredetileg Csehszlovákiából érkezett hozzánk, mostanában - talán a politikai okokból ? – kies hazánkba nem jut ebből a csemegéből. . . Ez úton is szeretném felhívni a tisztelt „hongatyák” figyelmét, hogy hassanak oda, legalább a messze-illatozó kvarglitól ne fosszanak meg bennünket a dühös szomszédaink. Ja, és mintha Magyarországon is lennének birkák… Én nem tudom, magyar birkatejből nem lehetne ezt csinálni ? Itt egy jó kis kvarglis cikk: http://hvg.hu/gasztronomia/20070507_Kvargli_kavalkad_sajt_utazas.aspx

3 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem!

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok,
    15 éve folyamatosan a Biomark Kft. forgalmazza kizárólagosan a terméket Magyarországon. Az Auchan áruházakban kapható többféle kiszerelésben, és ízesítésben, valamint kis üzletekben Budapesten. Egyébként bővebb tájékoztatást kaphattok a www.biomark.hu honlapon.
    Üdv,
    KasaF

    VálaszTörlés
  3. Auchan nincs Pécsett és egy csomag kvargliért nem hinném, hogy felutaznék egy budapesti kis boltba - még ha ott esetleg valóban kapható is. Nem akarom elhinni, hogy csak nekem hiányzik - és nem értem, a gyártó/forgalmazó miért nem próbálkozik vele vidéken is ?

    VálaszTörlés