2009. január 24., szombat

Fény-képek

Most nem is tudom, mivel indítsak - épp az előbb javítottam a reggeli bejegyzésemet... Micsoda baklövés !
De vállalom….
Úgy látszik a mai reggelen nem igazán akart sikerülni semmi. Mert hát hajnalban voltam a piacon, s a Búza térre bekanyarodva láttam, milyen fényképezésre csábító a ködös, és kivilágított Havi hegy. Hazarohantam a fényképezőért és - bár majd lefagyott a kezem, - legalább fél óráig fényképeztem. Csodás volt minden, a városi fények által megvilágított ködök a város fölött, a misztikus fényben álló templom....Aztán itthon előhívtam a képeket és legszívesebben elbőgtem volna magam... Mert hát ugye szinte azt mondhatom, egy kép se sikerült az ellőtt 34-ből..."Szakértő" rokonomat megkérdeztem, hát igen, pl. ilyen képeket "kézből lőni" nem is lehet, mert bemozdul. Aztán valami ISO-t vagy mit kellett volna állítani - nem is értem, amit mond... Szóval béna és tudatlan vagyok - nagyon sajnálom... Azért az emlékezetemben sokáig őrizni fogom a mai képeket, mert valóban csodálatos volt ez a ködös hajnal. Beteszem azt a kettőt, ami viszonylag jól sikerült:



  Aztán minden kudarc-élményem dacára a délelőtti kutya-sétára is elvittem a gépet. És milyen jól tettem ! A Tesco mögötti /azt hiszem/ Béke parkba mentünk. Elég rég nem jártam ott, és megdöbbenve tapasztaltam azt a hatalmas graffitit, /festményt? freskót?/ amit valaki a Tesco kerítésre festett. Tetszett ! Majdnem azt mondom, kár hogy ott van, ahol, és emiatt nem lehet túl nagy közönsége. Van valami kedves báj ezekben a primitív alakokban. Kíváncsi vagyok, Nektek tetszik-e ?  
Az alkotókról itt olvashatsz: http://www.muralmoral.org/
 

.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése