2009. január 26., hétfő

Ha már az a blog címe, ami...

Tegnap konstatáltam reggel, hogy a nagyon ócska, /hogy ne mondjam rémséges/ félig ébren töltött éjszakán a Tv távkapcsolóm egyik gombja „eltűnt”. Persze szétdobáltam óvatosan mindent, hatszáz párnát, takarót, stb…Elhúztam az ágyat. A fotelok alá benéztem, sohol, sehol, sehol…Gondoltam, majd ma elviszem a Tv szerelőhöz, talán tud valami megoldást… 
És akkor este csoda történt. Tényleg, na, higgyétek el !! Kimentem valamiért a konyhába, s amikor befelé jöttem - habár közben semmi se mozdult - a kicsike gombocska egyszer csak ott hevert az ajtó előtti szőnyegen. Ha hiszitek, ha nem azonnal felismertem, nem kaptam idegesen fel, mint szemetet, s dobtam a kukába, nem hoztam a porszívót, hogy na, reggel óta megint itt van valami maszat. Nem. Azonnal TUDTAM, hogy ez a Tv kapcsoló elveszett gombja. Hát kevés ehhez hasonló csoda történt velem az életemben, ezért gondoltam, megörökítem.



 Hmmmmm.... ez még abból az időből származó bejegyzés, amikor "Minek örültél ma" volt a blog címe...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése