2009. január 16., péntek

Homokos...folytatás



Nos, - mint e sorok is bizonyítják, megúsztam a délelőtti sétát, de valóságos izomlázam van az óvatos totyogástól. Mert bizony sajnos a járdák most is takarítatlanok sok helyen. Mindig arra gondolok, hogy a sok köztetű ilyenkor inkább a tilosban parkoló autók helyett nézné azt, hogy ki takarítja a járdát, ki nem, s ez utóbbit büntetnék jól meg. A buszmegállónál kb. 5x2 m van letakarítva, de hogy a megállóhoz oda tudj menni, azzal már senki se törődik. Azért érdekelne az is, hogy az uránvárosi, vagy a Szigeti út környéki emeletes házak melletti járdát kinek kell/ene jégmentesíteni ? Mert nem hinném, hogy a ház lakóinak…. . . .   

No ugorjunk vissza a homokra. Megkérdeztem, a homokot a PVV RT-től „kaptuk” . /Mellesleg szerintem a „csoda” azért történt, mert tavaly ide költözött az említett cég egyik munkatársa…No, mindegy. Állítólag ha betelefonálsz, akkor kérésedre azért hoznak ki./ Csakhogy a homokunk, már mint ajándék is, a múlté… Mire délben hazaértem, az utcánk helytelen csapadékvíz elvezetése miatt a kupac 80 %-át elmosta az olvadékvíz. Ám hogy ez senkinek fel nem tűnt, vagy ha igen, eszébe nem jutott tenni ellene – nem meglepő, de szomorú. Most a csapadékvíz elvezető folyóka klasszul le van homokozva végig az egész utcában…A maradékot én megpróbáltam menteni, szórtam a mi járdánkra, szórtam az útra, hiszen ha jönne egy újabb fagy, ott legalább jó helyen van. 

De ez rajtam kívül senkinek eszébe nem jutott. Itt van elásva a hulla: nem került pénzbe, nem az enyém, vigye a víz ! Amúgy meg nem tudom, miért ne lehet a hegyi utcákba már a tél elején műanyag homokos-ládákat elhelyezni ? Abból a víz nem tudná elmosni, s szükség esetén azonnal lehetne használni. /Ha ugyan addigra el nem lopnák…./ No de ugye, ne akarjam megváltani a világot… Mindent egybevetve összes feladatomat sikerrel elvégeztem, s saját szempontjaimat figyelembe véve ez a lényeg. 

 


Nos, dokumentnek betettem ezt a képet....Ennyi maradt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése