2009. január 4., vasárnap

Rövid híradás az érdelődőknek - kutya-ügyben

Szóval az úgy volt, hogy a nevemet, címemet természetesen megadtam az Állateü.Telep emberének. Őt kereste aztán egy kutya-gazda, akinek a kutyája szilveszter éjjelén menekült el, majd hívott engem. Megadtam neki a címet, ahová este elvittük a kutyát. A gazda szerint a kutya meg volt kötve akkor éjjel. Azt most talán ne minősítsük, hogy a láncra-kötött kutyába mekkora félelem kötözhetett, ha ki tudta rángatni fejét a nyakörvből és világnak-szaladt.

Sajnálom szegény jószágot, mert NEM szeretem a megkötött kutyákat. Azt pedig, hogy a tulajdonos bent pezsgőzött /arra már gondolni se akarok, hogy esetleg épp ő petárdázott!!!/ és eközben a kutyája frászt kapott a félelemtől - hát bizony bevallom nem vall a legjobb gazdára.
De hát a gazda jelentkezett, a kutya visszakerült hozzá.
Az ügy ezzel /részemtől/ elintézve, de a jövőre is lesz szilveszter, jövőre is lesznek őrült petárdázók, jövőre is lesznek félelmükben világgá-ment kutyák. 

Legalább az állatmenhelyen lenne valamiféle ügyeket ! Vagy a gazdákba költözne több felelősségérzet....
Ja…. mindig álmodozó voltam….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése