2009. február 21., szombat

Hulljon a férgese !

Eltörött a hűtőszekrényemben az alsó üvegpolc…Nem tudom ugyan hogyan, mert nem koccant neki semmi, - reggel még egyben volt, délben meg már darabokban…
Elővettem a Kisokos-t, és üvegest kerestem. Nyilván nem akartam Kertvárosba zarándokolni egy kis darab üveg vágatásáért, a közelemben kerestem mestereket. Tőlem 10 perc sétára van is egy, nosza, hívom. Angol nyelvű üzenetrögzítő karattyol valamit. Jó, akkor a másikat. Az sincs sokkal messzebb. Ott is angol nyelvű üzenetrögzítő jelentkezik. Hozzá kell tegyem, persze az igazság kedvéért, hogy mindegyiknek van mobilja is, de a „rendes” telefonról - ugye tudja mindenki - a mobil hívás nem olcsó. A harmadiknak csak az Email címe volt megadva. Tegnapelőtt morogtam, hogy azt a bizonyos adatlapot Interneten keresztül kell beküldeni. Most meg ezek itt…  
Jó, tudom, én a kihalással fenyegetettek sorába tartozom már, de biztos, hogy ma Magyarországon már mindenki beszél angolul és mindenkinek van Internetje, meg mobiltelefonja ? Mert rendben van, biztos eljön majd a „szép új világ” – amikor kihalnak a nyelvek és csak angolul fog mindenki beszélni – bár egyáltalán nem biztos, hogy jobban meg fogják érteni egymást. És szeméttelepre kerülnek a régimódi telefonok, mert úgy születnek a csecsemők, hogy a fülükhöz van már nőve a mobil- amit ma még csak felcsippente viselnek. Tulajdonképp ürülök, hogy ezt nem kell nekem megérnem. Na de ez az átmeneti állapot… Hát ez se tetszik… Most mehetek mégis a Kertvárosba, a vacak kis üveglapom miatt. Mert ott volt „rendes” telefon, felvették és magyarul beszéltek velem. 



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése