2009. március 20., péntek

Behúzott a Zepter a csőbe…

Tegnap este csörög a telefon. Örvendező férfihang közli, hogy a legutóbbi közvélemény-kutatási kérdőív kitöltése utáni nyereménysorsoláson nyertem. Szíveskedjek péntek de. 10-re ide és ide elmenni, átvenni az ajándékomat, s az ajándékon felül még egy rövid wellness-kezelésre is lesz lehetőségem. Nem vagyok egy nyerő típus, mondjuk volt vagy háromszor kettesem 25 év lottózás alatt, egyébre nem emlékszem…

Csodálkoztam is, de amilyen hígagyú vagyok, beugrottam…Jó, csússzon egy napot a nagyszoba takarítás… ”Rendesen” felöltöztem /mégis ki tudja miféle ünnepség lesz…/ még jó, hogy fodrászhoz nem mentem… Mivel én mindig mindenhová 10 perccel a megadott idő előtt érkezem, ez történt most is. Felmegyek a megjelölt irodaházba, ellenőrzik, hogy én vagyok-e én, öltönyös fiatalember bevezet nagy udvariasan egy terembe – és ott aztán hatalmasat koppanva végre leesett a húszfilléresem ! Egy nagy terem, tele székekkel, már ott ült pár hozzám hasonló hülye… 

Az asztalon a Zepter bioptron lámpa, edények, tábla, vetítő, stb… Ó a drága jó édesanyátokat !!! Hát rendesen behúztatok a csőbe, ez egy termékbemutató lesz ! Lehet, tényleg lehet, hogy két óra szövegelés után kapok egy 150.-Ft-os kis kézkrémet, a „wellness-kezelés” bizonyára a Zepter lámpával való rám-világítás lett volna. Volna, volna… Persze, hogy azonnal sarkon fordultam s otthagytam az egész hatalmas nyereményemet…  

Kétségtelen, elismerem, van néhány gyengém, pl. a pecsenyezsíros kenyér zöldhagymával is ilyen: kellemes, bár ártalmas/=egészségtelen állítólag/. És ilyen a közvéleményes kérdőív-kitöltés. Bevallom, mindig élvezettel csinálom. Nem tudom miért? Hibái, mindenkinek lehetnek, nekem ez az egyik…  

Elgondolkodtam, miféle kérdőíveket töltöttem ki mostanában. Tény, volt valami bio-termékes is köztük, de ott Zepterről szó se volt. / Régről ismerem a termékeiket, azért vagyok ebben egészen biztos./ És mégis ők bújtak meg valahogy az egész mögött. Hát most dilemmázom, a zsíros-kenyérről is le kéne szoknom, de hát még a kérdőívezésről is ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése