2009. április 12., vasárnap

Virágos húsvét

Először: Mindenkinek kellemes, vidám, szép, nyugalmas, napfényes, mosolygós, gondtalan /válogass belőle!/
húsvétot kívánok !   



Másodszor: ma csak röviden, gyorsan. Hamarosan kezdenem kell a készülődést az ünnepi családi ebéd befejezéséhez /melyet már tegnap du. elkezdtem./ A reggeli kávézásom idejét kötöm össze most egy gyors post-írással, mert tegnap csináltam egy fotót aprócska kertem egyik csücskéről, ezt szeretném megmutatni Nektek, csatolva hozzá egy kicsi verset is:


    Szép Ernő - Virágok  

Nincs nekem kedvenc virágom,  
melyik szebb, nem prédikálom,  
Mind szeretem, mind csudálom, 
tavasszal mind alig várom.  
És szeretem én a fákat  
amennyit csak szemem láthat.  
Szeretem, ó, a fanépet,  
a fák is olyan szépek, szépek.  
Nem mások ők, nézz csak rájok:  
égig érő zöld virágok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése