2009. május 10., vasárnap

Akácos






Leírtam már párszor, sajnálom, hogy illatot egyelőre még nem lehet csatolni a szöveghez úgy, mint a képeket. A Gyükésben nyílik az akác. A jó időjárás miatt eszméletlenül sok van, nem is emlékszem rá, láttam-e ilyennek a fákat ? Szinte nincs is levél, csak a virágok. Az illat pedig, … hát hogy a csodába írjam le ? Tömény akácvirág illat. Rá lehet ülni… Remélem a méhek szorgalmasan gyűjtik, s idén nem drágul /tovább/ az akácméz. . Különben hallottam, hogy a méhészek a hamisítók ellen úgy akar/ná/nak védekezni, hogy spéci üvegekben, különleges tetővel ellátva fogják a mézüket árulni. /Persze az új csomagolási mód miatt drágább lesz a méz…/ Csak azt nem tudom, miért hiszik, hogy azt majd nem fogja valaki hamisítani ? Ha mézet lehet, hát üveget meg tetőt is lehet hamisítani. Sajnos. Így hát marad az a megoldás, hogy ismerőstől kell venni, ott talán a legkisebb az esélye, hogy a pénzedért valami vacakot sóznak rád. Mindezektől függetlenül: a réten sok a kullancs. Lilit is vittem magammal, a fél órás fotózás alatt 4 db-ot szedtem le róla…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése