2009. május 24., vasárnap

Full program























Már harmadik éve, hogy ellátogatok a /volt PEDFŐ, ma PTE/ Dr.Uherkovich Gábor által alapított Botanikus kertjében tartott nagy virágkiállításra. Pénztárcárt sosem viszek, mert csak így tudok ellenállni a fantasztikus virág-kínálatnak. Ma is ott jártam, de ért egy igen kellemes meglepetés: két fiatal kert-díszítő köveket árult. Nos, idén azoktól voltam teljesen elbűvölve.
Weblapjuk itt: http://www.dekorpark.hu/ Biztos vagyok benne, hogy fel fogom keresni őket, az üszögi halastóval szemben van valahol a telepük. /Talán a régi Pécsi ÁG épületeiben?/ És akkor is vinni fogom a fényképezőmet, mert csodálatos köveik vannak ! A csatolt virág és kőképek a kiállításon készültek. A virágok között új, vagy számomra ismeretlen nem volt, nem is tudom, mi alapján válogattam, hogy kik lesznek a foto-modellek. Azt hiszem „csak úgy” kattintgattam… /57 kép készült! – na, mondjuk ebből kb.30 elfogadható./ A délutáni programom pedig egy kis családi grillezés volt, ott is készítettem pár fotót. Jó kis nap volt !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése