2009. június 11., csütörtök

Beteg a Samu

@x egyik kedvelt szófordulata szerint az alábbi nem panasz, hanem tényközlés.
/Különösen a vége./ Samunak tegnap reggelre az állkapcsa alá egy nagy cseresznyényi búb nőtt. Mentem is vele rögtön az állatorvoshoz. A diagnózis: tályog, fel kell vágni. Kicsit elaltatta a doktornő, és én végigasszisztáltam a műtétet. Hát eléggé meglepődtem, mert ilyesmit még nem láttam. /Részleteket inkább mellőzném a gyengébb idegzetűekre gondolva, bár engem az ilyesmi nem zavar. / Házi-feladatként kaptam, hogy néhány napig próbáljam a sebet Betadinnal kiöblíteni. Meg kell mondjam, lehetetlen, mert estére már a seb - habár jó 1 cm-es vágás volt – teljesen „beforrt”. Hát hogy ez jó-e azt nem tudom, de azt hiszem nem, mert nem tud a seb tisztulni… Napi kétszer tabletta beadás – hát az se egy leányálom, de azért az megy. A műtét 4000.- A kiváltandó gyógyszer 3200.- Egy héttel ezelőtt a macskanátha elleni oltás 3700.- volt, Az ismétlő oltás egy hét múlva ugyanennyi lesz. Add össze. No komment.
/Ezért kezdtem azzal a mondattal, amivel. Van aki kozmetikába jár, én állatorvoshoz./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése