2009. június 1., hétfő

Havi hegyi virágok

Exittől megirigyeltem a szép fotókat, s gondoltam mára - pihentetőül - csak képeket teszek fel. Kicsit talán dicsekvésképp is, mert lassan közeledem arra a szintre, amit a másik gépemmel már tudtam. /Mikor ? Hogyan ? Mit ? lehet és érdemes megpróbálni./ Köszönet a tanácsokért Morrmotának ez úton is. Tegnapelőtt fent voltunk a Havi hegyen, az összes kép / meg még vagy 50/ ott készült. El is merengtem azon, hogy egy "tenyérnyi" területen a természet mennyi csodát tud produkálni. Valamit elrontottam a képek felrakása közben, így csak utólag tudom beírni a szövegeket és a képek közé nem. Tehát felülről lefelé: 1.Havihegyi szikla, 2.és 3. Murok virága és még zöld termése, 4.Kígyószisz, 5. Dongó a loncvirágon, 6. Méhlegelő a pipacsban. Ugye tudod, hogy ha rákattintasz a képre, nagyobb méretben is láthatod ? /A másik blogban ez nem volt lehetsées./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése