2009. június 5., péntek

Hová tűnt az IRIX spray ?

Mára csak rövid morgolódásom jut:
Még a múlt héten megcsípett valami bogár, ami erősen fájt, viszketett. Mint máskor, most is az Irix spray-vel fújdogátam, s pár nap alatt helyrejött. A flakonban már alig van, gondoltam, veszek egy újat. Két helyen is érdeklődtem, aztán a neten is utánanéztem: megszűnt a gyártása. Sajnos már sehol sem kapható.
Én nem értem, miért van az, ha mi magyarok /mert ez magyar találmány!/ kitalálunk valamit, ami jó, azt semmire se becsüljük ? Nem vigyázunk rá, stb../Ugye nem kell sorolnom most további példákat ?!?!/
Nem ragozom tovább.
De hogy ebben a hajszás, profit-orientált világban senki se "harapott rá" egy ilyen szerre ? Hát valahogy ezt se értem.
Na, bocs, most sietek, talán délutánra kitalálok valami vidámabbat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése