2009. június 12., péntek

Morc - de lagalább őszinte - üzenet

Ez a kép itt nem azt jelenti, hogy „nekem nyolc” – hanem azt, hogy „7 semmiképp”… Kaptam Abile-től egy kedves felkérést, hogy mondjak el magamról 7 dolgot – amit nem tudtok rólam.
Kedves Abile, meg ne bántódj, de nagyon nem szeretem az ilyesféle „láncokat”. A napokban több helyről kaptam olyan levelet is, hogy küldjem tovább 12 nőnek, de sorolhatnám, hiszen tudjátok milyen levelek keringenek itt össze-vissza az űrben. Egyébként több mint 1500 postot írtam az elmúlt 3 évben, sokszor elég személyes dolgokat is. Ennél több nem tartozik a nyilvánosságra, sőt, még ezek közül is számos közlését megbántam már. Az én egész blog-írásomnak is külön története/oka van, mondjuk ez is inkább magánügy. Ja, pl. egy tulajdonság azért nyugodtan elmondható és vállalható /ha eddigi szövegeimből nem derült volna ki/: nem szeretek hazudni és utálom az álságot. Aki pedig szeretne velem személyesen megismerkedni: örömmel állok elébe ! Kép: http://iunewind.com/2007/03/08/8-march-2007/

5 megjegyzés:

  1. Egyet értek, már mint a hasonló továbbküldős, megjelőlös, kitárulkozós ( kinek mi köze hozzá ) levélözön küldésekkel. Sokszor csöpögős, vallási példákra hivatkozva, és az emberi jószándékra, hiszékenységre alapozva, szedik a címlisták sokaságát! Ahogy érkezik hozzám máris megnyítás nélkül megy a kukába!!!! Példa: családomban most fordult elő egy levelezés útján beszerzett vírus teljesen használhatatlanná tette a PC-t. A teljes Vista programm csere azzal járt, hogy a képeiből egy néhány eltűnt és az évek óta vezetett háztartási kiadások is. Miért? A Vista nem szereti az ékezeteket, a lista címe pedig ékezettel volt beírva PL.: Könyvelés.
    Azért írtam le mindezt,tanuljunk egymástól!!!!
    Szép napot mára, mindenkinek!

    VálaszTörlés
  2. az általad amlített leveleket én szinte el se olvasom, meglátom, hogy küldd tovább x embernek, és repül is a kukába. kifejezetten utálom, ha ilyesmivel zaklatnak. nem is a zaklatást utálom magát, hanem hogy emberek ezt komolyan veszik, és nem veszik a fáradtságot, hogy kicsit a dolgok mögé gondoljanak. a küldd tovább, mert ezért az emilért x centet kap valaki beteg dolog beláthatjuk elég nagy kamu. icipicit gondolkodnának néha az emberek, de sajnos nem teszik.
    igaz mostanában nem kapok hasonlókat, lehet rájöttek, hogy feleslegesen próbálkoznak nálam.

    más: tegnap mesélték, hogy ékszíjat akarnak cseréltetni veled a szürke autón.
    NEM KELL! az ékszíj akkor rossz, ha csúszik, mert akkor megnyúlt, azt lehet hallani. de akkor utána lehet állítani, a másik eset pedig amikor ELSZAKAD. az egyértelmű ugye.
    szóval ne hagyd magad vezetni a "kedves" mindenben segítőkész szerelőid által. őnekik is élni kell valamiből.
    (az én autómban amióta megvan, nem kellett cserélni, és az már több, mint 22e km. és szerintem az alőző tulaj se cserélte sűrűn.

    VálaszTörlés
  3. De nehéz megállni ! (...) - azt,hogy "ne szóljak hozzá!"... ráadásul pont ÉN ! (aki alig 3 éve netezem! =ik-es ige!!! ) - szóval : van még pár "ilyen problémám" : a sor élén a KÜLD (sic!) TOVÁBB - ill. második helyezett : KÜLÖMBSÉG ! (sic!)- szavak állnak! - Én bizony (3 éve) majd minden 5-7-12 stb. "barátodnak küldd tovább" levelet továbbítottam : (vélekedésem) - ha én szenvedtem, akkor szenvedjen más is ! (Persze pár "keresetlen" szóval célozgattam arra, hogy (szerintem) aki tud netezni,- feltételeztem [én naív ] hogy ismeri a helyesírást is ! (sőt!- elolvassa,hogy pl. mi az a hoax! - ) Na, nem részletezem ! - Ismétlésként pár vélekedésem :
    001.)> Az ember tollatlan állat !-és nagy az Isten állatkertje...
    002.)> Demokrácia van (állítólag) - ki-ki küldözgessen amit csak akar...
    003.)> Majdnem azt írtam, hogy ki-ki fizeti az internet előfizetést,- (nem igaz!) igen sokan a munkahelyről, munkaidő alatt neteznek ! (Demagóg ?-...)
    004.) > egyebek :-) :-)
    ( Szomszéd "fiúcska"...3 (!) labdát rúgott át hozzánk... ill. a postásuk is óbégetott... jaj,jaj...a gondok, a gondok...

    VálaszTörlés
  4. Nem okoskodnék ! ( Az autókhoz való "vonzódásom" is közismert...) - viszont jutott eszembe ( szerda-csütörtök - 2 részes - filmet láttam Kínáról ! (tv.) - és abban pl. a "három lábú " (?) vagy három szárú nylon harisnyanadrágot ! - komoly! )- (lásd : csúszik az ékszíj = Google- igaz, csak akkor alkalmazzátok, ha elszakadna az ékszíj!)
    @Morrmotának igaza van ! - a "baj" csak az, hogy (mi) -60 év felett... egyre gyakrabban (?) - vagyunk kénytelenek hinni "fűnek-fának" ?- [ mert egy ékszíj - az még hagyján !- de amikor már az orvos(aid)ban is kételkedsz,- az aztán a legsz**abb! ) - Na, nem bonyolítom ezt sem jobban...
    *********************************************

    VálaszTörlés
  5. Derűs napot ! ( Kezdet : kb.+14C°- hagyján!- de É-ról D-i irányba (lassan) vonuló fekete felhők !- amiből még bármi is lehet ?- ) - A szokásos "kezdeti feleadataim" (szombat) elvégezve,- a heti KVÍZ "kitöltve" ! - kész tragédia ! (eddigi legpocsékabb eredményem -pont 7 (!) találat )- majd a HÉTVÉGE cikkeinek gyors átnézése ! (-csak a címeket!- mert a neten való nézés meg sem közelíti a fekve történő olvasást! - esetemben.) - Hajnalban még nézhető volt a 180 valahány "ügynök" - ami különösebben nem érdekel !-ill. nem fogok én "órákig kattintgatni" - stb.
    Mivel mások is szeretnek "retróskodni" (?) - (múltba révedés ?.. meg ilyesmik) - nekik ajánlom a (kb.) cím : Van benne brummogás,csak kevés - ( bár én ezzel-azzal kiegészítettem az e-mailemet) aki megkapta,- tudja mire célzok.
    Mellesleg én MEDVE sajt evő vagyok ! (MACKÓ-t csak "kényszeredetten" ) - de ne bonyolítsam !
    [ Trappista sajtért sem voltunk... persze, aki volt,- ne szégyellje ! - belétek van kódolva ! - én meg valahogy "kódhibás" vagyok ! - ill. "szerencsés" ! (?) - ] - talán ennyit ! -

    VálaszTörlés