2009. június 12., péntek

Morc - de lagalább őszinte - üzenet

Ez a kép itt nem azt jelenti, hogy „nekem nyolc” – hanem azt, hogy „7 semmiképp”… Kaptam Abile-től egy kedves felkérést, hogy mondjak el magamról 7 dolgot – amit nem tudtok rólam.
Kedves Abile, meg ne bántódj, de nagyon nem szeretem az ilyesféle „láncokat”. A napokban több helyről kaptam olyan levelet is, hogy küldjem tovább 12 nőnek, de sorolhatnám, hiszen tudjátok milyen levelek keringenek itt össze-vissza az űrben. Egyébként több mint 1500 postot írtam az elmúlt 3 évben, sokszor elég személyes dolgokat is. Ennél több nem tartozik a nyilvánosságra, sőt, még ezek közül is számos közlését megbántam már. Az én egész blog-írásomnak is külön története/oka van, mondjuk ez is inkább magánügy. Ja, pl. egy tulajdonság azért nyugodtan elmondható és vállalható /ha eddigi szövegeimből nem derült volna ki/: nem szeretek hazudni és utálom az álságot. Aki pedig szeretne velem személyesen megismerkedni: örömmel állok elébe ! Kép: http://iunewind.com/2007/03/08/8-march-2007/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése