2009. július 11., szombat

Elmenekült a tettes !

Felismered mi ez ?
¾ kg. sertésmáj.
Eredetileg a mélyhűtőből levéve, a mosogatóban egy tál vízbe tettem, hogy felolvadjon, s ezt terveztem ebédként elfogyasztani, illetve gondoltam, legyen jó napjuk az állataimnak, ők is kaptak volna belőle. Aztán mint ki jól végezte dolgát, bejöttem a szobába, és leültem ide a gép elé. Kb. 15 perc múlva jutott szembe, hogy mégiscsak innék egy kávét, s indultam a konyhába. Akkor várt ott ez a meglepetés, és a rémülten iszkoló Berci, aki van már olyan okos, hogy tudja, olyant tett, amiért minimum üvöltés jár… /máskor is lopott már ki vesét - ami a kedvenc eledelük - az „olvasztó-vízből”. Kapott is érte…/ De gondolj bele, amilyen nehéz lehetett ezt a zsákmányt megszerezni ! ¾ kg nem kis mennyiség, mégis valahogy megkaparintotta…Még jó, hogy időben vettem észre, mert képes lett volna kivinni az udvara, valami jó helyen elrejteni, én meg bottal üthettem volna a macska és a máj nyomát… Gondoltam lefotózom a tettest is, de egyelőre menekülésben van. Jó ha ebédre visszaér.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése