2009. július 11., szombat

Olyan jólesik...

Olyan jólesik, amikor megkeresnek és a szlovéniás oldalamon írtak alapján, tanácsot kérnek tőlem, hogy hová is látogassanak el szívem legimádottabb országában, szépséges Szlovéniámban ! Én most egy ideig még nem mehetek, Lilit már nem akarom senkire rábízni, de biztos vagyok benne, hogy megyek még oda ! Tegnapi levélíróm is régi levelezős ismerős, 3 éve kértek tanácsot először, azóta is abba a panzióba járnak, amit én ajánlottam. Most azt kérdezték, milyen túrák férnének bele 5 napba. Jaj, jaj voltam bajban, annyi mindent kellene/lehetne megnézni ! Úgy beindult az agyam, rögtön feltettem az egyik Avsenik lemezemet, hogy abszolút „ottani” hangulatom legyen, aztán csak csak összeállítottam egy ajánlatot. Kíváncsian várom, hogy közülük melyiket sikerül ismerőseimnek bejárni ?
Megígérték, beszámolnak az útról, tavaly is kaptam tőlük szívfájdítóan szép fotókat…
♥ IMÁDLAK SZLOVÉNIA ! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése