2009. szeptember 25., péntek

Üzenet kommentelőknek !!

Kedves olvasóim, átállítottam a kommentelési lehetőséget "korlátlan"-ra, vagyis írhattok, ahová/amikor akartok. Azt hiszem /remélem, ez volt az oka, hogy problémák adódtak a megjegyzésekkel kapcsolatban. Akkor most ebben a formában teszünk egy próbát.

Ma - mire hazaértem - 17 komment várt, és mindegyikőtök azt tapasztalhatta, hogy nem jelent meg a kommenteje. Hát bocsánat...

Egyéb dolgaimról beszámoló majd holnap. Ez most fontos volt !


3 megjegyzés:

  1. És akkor most már minden jó lesz?
    Megcsinálták a masinámat és tessék????Nem tudok" beléd"-menni:):)
    Na mától újta olvasó is leszek!

    VálaszTörlés
  2. És meghalt a Bujtor kb.l/2-ed 18 órakor,a hírek szerint.

    VálaszTörlés
  3. A "dolog" érdekessége az volt, hogy (pénteken) 04.43-kor és 04.50-kor lehetett kommentelni, semmi probléma nem mutatkozott. Majd történt valami ?- és többet már nem fogadta a gép a kommentemet. Velem ez történt. Na, de van nekem épp' elég más bajom is, aminek a 90%-át sem értem... (műszaki problémák, amikkel nem untatnék én senkit sem.) -
    Hello @délim ! :-)
    [Most aztán bepótolni ám' az elvesztegetett időt !... ] -

    VálaszTörlés