2009. november 9., hétfő

Késő őszi séta képekkel

Kéremszépen kedden nekem nagyon sűrű napom lesz ! Tele vagyok feladatokkal és tervekkel. Délután meg vendégeim jönnek. Nem nagyon lesz időm a gép elé leülni, ezért bocs, de ma felrakom a holnapra szánt nézni- és olvasnivalót.

Az úgy volt, hogy ma dél körül hirtelen megint kitört a nyár, mert hogy ez a délután nem novemberi volt, az biztos. Ragyogóan sütött a nap, fájó szívvel nekiindultam és itthon a kertemből kiásva elvittem Lili sírjára azt a kicsi vad-mandulafát, amit még évekkel ezelőtt egyszer együtt hoztunk a Gyükésből haza. Mivel a Dugóka és a Lili sírja egymás mellett van, a két sír közé beültettem a kis törpefát. A szomorú gondolataimtól megkíméllek Benneteket, de gondolom tudjátok, hogy milyen nehéz volt a szívem…
Elindultam felfelé a Jakabhegy lábán, zsebemben a fényképezőmmel, és a könnyeim között azért csak csak megláttam azt a pompázatos szépséget, azt a tobzódó színorgiát, amit ez az őszi nap - tán vigasztalásul – a szemem elé terített.
Szeretem az őszt. Minden évszaknak megvan a maga csodája, de mégis csak az ősz a legszínesebb. /Ezen el is gondolkodtam, különféle párhuzamokat vonva bizonyos dolgok között. Miért sikerül a természetnek az, ami az embernek soha: nevezetesen, hogy a halála előtt a legszebb ? Tán azért, mert az „Ő” halála, csak afféle tetszhalál ? És pár hónap múlva tavasz varázsütésére újraéled ???? Nem tudom…/
Sehol senki, csak a csend, a lágy szellő, a melengető napsugarak. Meg-megálltam, és kattogott a gépem rendesen.
Itthon aztán válogattam belőlük, „megdolgoztam” őket, és ezeket érdemesnek tartom arra, hogy Nektek is megmutassam:




A tarkálló cserkúti dombok


Ősz a szőlők közt 1


Ősz a szőlők közt 2.


Arany és bordó ruhában őrtálló "katonák"





Ősz a szőlők közt 3.


Ez egy hófehér lepke, novemer 9-én !



Az őszirózsa utáni második kedvenc: a krizantém


Berci a kapu tetején, háttérben egy orgonavirág /Mai fotó!/


A szépséges Sámuel kisherceg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése