2009. november 24., kedd

Szerdára /kedd este/

Ülök itt, mint egy lufi. Tulajdonképpen „fel vagyok fújva” /értsd: feszültség van bennem, nem is kevés/ – s ugyanakkor meg „leengedni” se nem akarom, se nem tudom ezeket a lelkemet felpiszkáló mai ügyeket, - legalábbis itt a blogban nem. Mit tudom én, ki téved ide „véletlenül” csak úgy, néma szemlélődőként, én meg csak azért, hogy nekem könnyebb legyen, „kiterítem a lapjaimat”…

Azon azért lehetne meditálnom, a nyilvánosság előtt is, (hiszen ilyen általános szövegből senki se tud kiolvasni semmit) szóval miért is vagyok én ilyen hülye ? Miért akarom állandóan, még 65 évesen is „megváltani a világot”? Miért akarok én állandóan „jót” embereknek, akik ezt a jót nem is igénylik, továbbá miért hagyom még mindig totálisan kizsákmányolni magam, elsősorban tán lelkileg, és nem anyagilag értve, vagy miért akarok mindig mindent a lehetőségekhez képes maximálisan jól csinálni/intézni, stb…Mi hajt, űz, kényszerít engem, hogy folyton azt érzem, segítenem, tennem kell valamit ??? Miért bosszant a mások közönye ilyen mérhetetlenül ???
Ezen főtt a fejem, füstölt a fülem, amikor a tv-ben felfigyeltem egy rövid kis filmre. /Többnyire „háttér-tévézek”, sokszor nem is tudom mit hallok, pláne nem nézem, de aztán egyszer csak bekúszik valami infó a fejembe…Mint most is./
Egy fiatalemberről volt szólt, aki 23 éven át feküdt az orvosok szerint éber-kómában, aztán most kiderült, hogy „csak” megnémult és megbénult egyébként teljesen tudatánál volt…Olvassátok el a cikket, ha nem hallottatok erről: http://www.lifenetwork.hu/lifenetwork/20091124-23-even-at-tudatanal-volt-egy-belga-ferfi-akit-komaskent.html
Én nem is tudom, komolyan mondom, néha olyan hihetetlen véletlenek történnek az ember /én/ életében. Csak gondolsz valamire, és megtörténik, vagy gondolsz valakire és váratlanul felhív. Biztos Ti is voltatok már így. Szeretném tudni, hogy azok a bizonyos agyhullámok miképp is működnek ? Mert hogy van egy különös világ körülöttünk, ami jelentőséggel bír, és mi mégse vesszük igazán tudomásul – abban egészen bizonyos vagyok….
Na, most ide milyen képet tegyek ??? Tán ez jó lesz...

Kép:  http://www.fotocommunity.de/search?q=abstraktion&index=fotos&options=YToxOntzOjU6InN0YXJ0IjtzOjI6IjI0Ijt9&pos=27&display=17784556

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése