2010. január 17., vasárnap

"...De a homokóra csak pereg, pereg..."

http://techline.hu/it_vilag/20090313_adatok_a_foldrol.aspx   Ennek az oldalnak elolvasását @x ajánlotta a délelőtti kommentben, s ebben a cikkben van egy hivatkozás, amit ide is kimásolok:  http://www.breathingearth.net/   mert miután rákattintottam, hosszú percekig ültem némán a képernyő előtt, s meglepődnék, ha Veletek is nem ugyanez történne. (Vidd a kurzort egy-egy országra, s bal oldalon láthatod az aktuális adatokat.)
Én nem tudom, technikailag miképp lehetséges ez, de számomra valóságos "égi jelenséggel" egyelő, olyan hihetetlen, ami itt látható.
Ha bekapcsolod hozzá a hangszóródat, valami fura kerregést hallasz. Ez még külön rásegít arra az érzésre, ami kialakult bennem: mintha apró kőmorzsa peregne valahonnan a magasból -  nekem  az elmúlást juttatva eszembe.
Őszintén mondom, döbenettel néztem ezt a kissé mechanikus "színjátékot" és nem mondanám, hogy megvidámodtam tőle....
Ettől függetlenül nagyon köszönöm az ajánlatot  !
"Isa por és homu vogymuk"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése