2010. január 11., hétfő

EKF visszhang /Kulturzeit 3SAT 2010.jan.11. 19.20/

(Ezzel a témával se tudok várni holnapig !!!)
Próbáltam 3 napos elmaradásomat pótolni, ülök a gép előtt szép csendben és munkálkodom, de megy a TV is. Hallgatom a „Kulturzeit”-et a 3SAT-on, Herbert Grönemayer ez alkalomra írt himnuszát, félszemmel látom a Ruhr2010 megnyitó képeit,  a csodás tüzijátékot. Aztán kicsi szünet és arra kerül szó, hogy van egy másik kulturális főváros is, mégpedig Magyarországon, Pécs ez a város. Kb.10-12 képkockát mutattak be a nyitóünnepségről, majd a következő szöveget hallom: /nem szó szerint, de 80%-ban/
„Sajnálatos, hogy Pécsett a fekete egyenruhás szélsőjobboldali szervezet, a Magyar Gárda /így, szépen magyarul kimondva!/ tagjai is rendeztek felvonulást. Ez olyan esemény, amin a jövőben „rajt kell tartani a szemünket”.
Fogalmam nincs, mi igaz ebből, mi se. Én nem voltam a megnyitón, amit láttam belőle, ott semmiféle magyargárdisták nem látszottak – ami persze nem zárja ki, hogy voltak itt.
De akár voltak, akár nem, kétségbeejtő, hogy milyen mélyre jutottunk.…
..............Ide még írtam három mondatot, de inkább töröltem. Gondoljatok, amit akartok.
Sajnálatos módon a szöveges program ezt az ominózus két mondatot nem tartalmazza:
http://www.3sat.de/dynamic/sitegen/bin/sitegen.php?source=/kulturzeit/news/140936/index.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése