2010. január 25., hétfő

Könyvek, képek, emlékek

Csendes volt a vasárnap, sétáltam egy nagyot – eléggé botor módon /vagy ki tudja, a tudatalattimtól vezérelve?/ a Rigóderből felkanyarodtam a gyükési rétre – hát nem kellett volna. De azért a könnyeim mögött csak csak „láttam” azt a rengeteg szépséges, boldogságos napot is, amit mi itt eltöltöttünk…Hogy szeretett Lili a hóban turkálni ! Miféle csodás illatok lehetnek ott a puha, szikrázó, semmipercalatt elolvadó hópihék alatt ? Számunkra mindörökké zárt, titkos világ. …

Nem mondanám, hogy különös képek, de ott készültek:


Aztán délután folytattam az olvasást, amit már elkezdtem a héten, ámbár egyelőre úgy tűnik ez a második választásom se sikeredett valami bombajóra. Kihoztam Proust 3 kötetes „Az eltűnt idők nyomában” című könyvét – amivel elég lassan haladok.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Marcel_Proust
Túlságosan részletező, szinte cselekmény nélküli – legalábbis eddig, amit olvastam. Valahogy nem érzek türelmet hozzá. Sajnos a másikat, amit ki szerettem volna hozni, nem sikerült, pedig arra nagyon kíváncsi vagyok: Daniel Quinn: Izmael a címe, itt van róla egy rövid ismertetés: http://hu.wikipedia.org/wiki/Izmael_%28k%C3%B6nyv%29
Ha olvasta volna valaki, megírhatná, hogy tényleg érdemes-e elolvasnom…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése