2010. január 15., péntek

Pécs: újabb talált kutya

A nagy net-kimaradásos időszakban történt még: hétfőn /jan.11./ hajnalban a kapunk előtt állt egy kutya, és mindenáron be akart jönni. Barátságos szőrmók volt, rögtön gondoltam, hogy csakis az előző nap esti EKF petárdázás miatt szökhetett meg valahonnan, egyáltalán nem „kóbor-kutyának” látszott. Délelőtt is ott ácsorgott. Rohadtul sajnáltam. Még ebéd után is ott volt. Akkor döntöttem, elvitetem az állatmenhelyre – legyen bármilyen is a véleményem róla /mármint a menhelyről/. Behívtam, megetettem, megitattam, megsimogattam – nagyon nyugodtan viselkedett. Amikor jöttek az állatmentők, beadták nekem a pórázt, én tettem a nyakára, az első hívó szóra beszállt az autóba.
Készítettem róla pár /kevéssé sikerült/ képet.
Aztán ma, amikor töröltem a gépből kifelé a fotókat, eszembe jutott, hogy érdeklődjem a sorsa felől. Nagyon reméltem, hogy elvitte már a gazdája.
Hát nem.
Sajna, csalódnom kellett.
Senki nem jelentkezett érte, senki nem kereste.
Most feladtam az UDN-be egy hirdetést, hogy a kutya hol található – és kiplakátozom a környéken.
Pécsiek ! Ha hallottatok arról, hogy valakinek elveszett zsemle-fekete színű, ónémet keverék juhászkutyája, neme: kan, kora: 3-5 év körüli, nagyon barátságos, nyakörve nem volt ….
Hát értesítsétek az illetőt, hogy a kutya a vasasi menhelyen van..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése