2010. január 11., hétfő

Süllyedjen el Velence !

Már kb. ezermilliószor megfogadtam, hogy nem mondok véleményt, de hát miképp lehet beszélgetni úgy, hogy ne a véleményedet mondd ? Akkor csak a másik szavait ismétled, ugyebár ? Mondja egy rokonom nagy örömmel, hogy mennek Velencébe.
- Mivel ?
- Hát busszal, társas-úttal !
- Ki szervezi ?
- Hát a vállalat.
- Ki az idegenvezető ?
- Hát az nincs.
- Ki a gk.vezető ? Ismeri a terepet? Járt már ott ?
- Hát azt nem tudom.
- Hol a szállás? Mit néztek meg ? Tudod-e milyen körülmények várhatók esetleg? /pl: viszel-e gumicsizmát a Szt. Márk térre ?/
- Hááááát Nem. Nem tudom
- Hol tesz le benneteket a busz ? Velence óriási, amellett, hogy nagyjából a tengerben áll. Láttad ezt a diasort ? /Megmutatom, nagyszerű, rengeteg légifotó van benne Velencéről, de egyben rémisztő is, arra gondolva, hogy valahol itt letesznek és azt mondják, mehetsz !/
- Hát visszük a GPS-t…
/A GPS ugyanis valószínűleg az Isten a mai fiataloknak, helyettesít mindent, útikönyvet, térképet, tudást, megfontoltságot, előkészületet és úgy általában, a GPS ehető, iható és lehet aludni benne, meg utazni vele./
Nos erre a mesére csak azt tudtam mondani, hogy elég felelőtlen vállalkozás.
Mert ha mindez egy kis településen történik, ahol a távolságok egy órán belül bejárhatók, ahol az eligazodás könnyebb, akkor talán elfogadom a vezető hiányát, nem zavar ennyire a dolog teljes szervezetlensége, bizonytalansága. Sok mindenben lehet egyébként improvizálni ha az ember egyedül utazik. De a veled együtt utazó 30 másikhoz bizony igazodni kell, akár fog az tetszeni, akár nem.
Na, gondolom este volt a témáról beszélgetés az érintettek között, de hogy ott én csak fekete pontokat szereztem, az egészen biztos, mert az egyik menni akar minden áron, a másik meg már eleve bizonytalankodott.
Namármost kell ez nekem, t.i., hogy az egyik nekem adva igazat végül nem megy el, a másik meg utálni fog ezért a „kinyilatkoztatásért”, de legfőképp azért, mert azt fogja gondolni, hogy a párját én beszéltem le ?
Hát ha valamit szeretnék, akkor az az, hogy süllyedjen el Velence pár napon belül, és akkor a dolog magától megoldódna.
Persze ettől függetlenül a beszerzett fekete pontom azért megmarad…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése