2010. február 25., csütörtök

A vélemény (még) szabad.

A @x által ajánlott cikkből kiemelt kicsi részlet  (http://bama.hu/szines/sztarvilag/te-a-sors-es-a-korulmenyek-289247 ) : „Minden, a világon minden, ami az életünkben van, a saját okozásunk eredménye, akár direkt, akár indirekt módon. Az adórendszer, a politika? Ki mondta, hogy itt kell élni, és szenvedni kell tőle? A cukorbetegség? Miért hiszed el, hogy nincs rá természetes gyógymód? ….stb….stb…”
Jó kis duma….imádom az ilyent!
Oké – rendben, tényleg elmehettem volna ezelőtt 40 évvel, bár később is, sőt ma is elmehetnék, ha nagyon akarnék, vagy inkább: ha lenne még értelme. Ha volna még hely a világon, ahová érdemes lenne elmenni….
De ha elmentem volna, akkor vissza is jöhetnék bármikor és ugyanazt látnám, amit így látok, hogy itt maradtam. Látni csak egyféleképp lehet – gondolkodni ezerféleképp, beszélni/írni meg… na azt inkább hagyjuk is…
A képek, melyeket mutatok, ugyanazt kell jelentsék mindenkinek – és nem szükséges hozzá semmiféle kommentárt fűzni. Nem kell azt mondani, hogy ezek a büdös….. (írd be az utált pártod nevét) az okai mindennek.
Csak legalább ezt az EKF-et ne erőltették volna annyira !!
A városon sétáltam ma keresztül Ny-K-i irányban, és ezeket (is) láttam:
Európa Kulturális Fővárosának főtere 2010. február 25-én délelőtt


A város szívében: Janus Pannonius utca házai

A város szívében: Mária utca házai

A Bóbita bábszínház

A volt Angster orgonagyár épülete

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése