2010. március 12., péntek

Csacska-macska

Kyba blogjában ajánlott videót megnézve, már az első percekben felfigyeltem arra, hogy Kokas Klára beszéde alatt a háttérből tücsökciripelés hallatszik. Nagyon szeretem ezt a „zenét”! Képes vagyok hosszú ideig csak úgy elmerengve hallgatni – s főleg (természetesen) a gyükési rét jut eszembe róla, az a sok boldog, Lilivel ott eltöltött óra.
Elkezdtem keresni, hogy valahol a neten található-e tücsök-hang ? Naná, hogy van !
Az alábbit találtam meg legelőször:
http://www.hangfogo.hu/hangok/a_tucsok_beindul.mp3
A két macska mélyen durmolt, az egyik mellettem, a másik a kisszobában. Ahogy felerősödött a ciripelés – mely, ismerjem el, akár egy kis madárgyerek sürgető csiripelésének is hathat – a két macska, mint a rugó, pattantak fel, s máris itt voltak a számítógépem mögött, a hangszórónál. Sajnos, az ismert okok és az idő rövidsége miatt nem volt lehetőségem jobb fotókat készíteni, de azért ez a kettő tűrhető:

Jót mulattam magamban rajtuk. Ráfáztak a kis vadászok ! Nem volt itt semmiféle madárfióka.
Egy jó negyedóra múlva újabb kísérletet tettem. Akkor már a fülük botját sem mozdították. Mondja valaki, hogy a macska nem tanulékony !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése