2010. március 28., vasárnap

Húsvéti (kis)kirakodó

Eddig még sose mentem el – most bekíváncsiskodtam vásárcsarnokba, ha már Abile oly kedvesen hívott, ill. figyelmeztetett rá, hogy most lesz. Meglepődtem, mert nem voltak annyian, mint vártam volna. Igaz, vasárnap és szép, napsütéses idő lévén, meglehet, hogy a nagyvásártérre mentek inkább a látogatók és az árusok is.
Én nem bántam meg, hogy a múlt vasárnap jártam ott és most meg ide mentem, mert nekem már most itt „tojt a Nyúl” – s amilyen zavaros időket élünk, nem nyuszit, hanem egy Kispipit :- ) (Ebből is látszik, hogy minden változik, még a nyulak szokása is .) No de a tréfát félretéve, ez az alább látható kedves meglepetés Abile nyuszijától jött hozzám, s csak azért nem tudom a Kékangyalok mellé tenni, mert a Pipit nem akarnám a falra szegezni. Így hát kénytelen lesz megelégedni az íróasztalom macis-sarkával.

Ami azt illeti, volt itt minden, ami csak egy ici-picit is összefüggésbe hozható a húsvéttal. (Végül is ajándékozni szinte mindent lehet.) Nehezemre esne választani, hogy mi volt a legszebb, mert nem nagyon lehet ezeket az apróságokat összehasonlítani, mindegyik más és más. Nézegessétek, bár most már eső után köpönyeg, ha megtetszene valami, hát bezárt a vásár, legfeljebb jövőre találhattok itt ötletet.
Ezek itt a Pipi rokonai - Abiletól:


Ezek itt meg a többiek:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése