2010. április 14., szerda

A Csíra – az élet kezdete.

Mára jut még egy beszámoló, mert ma délelőtt megnéztem
                                         Földi Péter 
kiállítását a Parti galériában, s mondhatom, tartós élményem marad. (Itt olvashattok róla: http://artportal.hu/lexikon/muveszek/foldi_peter  és http://www.deol.hu/main.php?c=14607 )

Bizonyára mindenki úgy van a modern képekkel (meg a nem modernekkel is) hogy van, ami megérinti a lelkét, van ami mellet közönyösen megy el, s a legkisebb örömfuvallat sem kél elméjében. Én ezen a tárlaton találtam több képet is, melyek szóltak hozzám, s amelyeket örömmel „befogadnék” az otthonomba. Valószínűleg a témájuk, föld-természet-közeliségük az, ami miatt a képek egy részét azonnal a szívembe zártam. Azt a szót/fogalmat járják körül ezek a képek, hogy
„A Csíra – az élet kezdete.”
Vagyis nekem ezt tolmácsolták a képek, melyekről sajnos már megint csak satnya minőségű fotóim vannak. Gondolatban tegyetek hozzá még egy kis szépséget, s akkor közeledni fogtok a valósághoz.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése