2010. április 24., szombat

Kis színes…

Én sem lebeghetek mindig a kultúra magas szféráiban és nem bukdácsolhatok dühöngve és átkozódva a bajok-hibák-rosszaságok mezején. Ezért aztán mára ilyen hír jut olvasóimnak:
Japánban kapható a világ legkülönlegesebb WC-je. Csekély 5000 EU-ért.
Viszont, valami extra, törhetetlen anyagból készül, le-fel mozgatható az ülőke magassága, igény esetén bidéként is használható, (mellesleg majd leestem a székről meglepetésemben, mikor ezt olvastam: http://hu.wikipedia.org/wiki/Bid%C3%A9  - én a szó eredetéről még sosem hallottam… ), illatfelhővel árasztja el a kis helyiséget a kedves vendég beléptekor, hűvösebb napokon „aláfűt” használójának és természetesen MP3 lejátszó is van benne, igény szerint választható zenével. A híradásból ennyi derült ki, ezt a spéci fajtát a yuotube-on azonban nem találtam meg, de egyet azért mellékelek:





Ez se semmi.....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése