2010. április 12., hétfő

Nemszeretem este

Szerfelett tudok haragudni magamra, amikor véletlenül valamiféle „nem-szeretem” helyzetbe keveredem. Ha ennek az én felületességem, figyelmetlenségem, meggondolatlanságom az oka, akkor aztán totál kivagyok…Ha közben úgy érzem, ráadásul (akaratlanul) esetleg még meg is bántottam valakit – na akkor itt a vég. Ha ez egy amúgy is labilis időszakomban történik, akkor aztán megnézhetem magam…

Ez van most. Nézzétek el nekem, ha ennél nem jut sokkal több szöveg mára. Majd csak kiheverem valahogy…(magamat)
Címszavakban a nap eseményei:
Szinte egész nap szakadt az eső.
Szekszárdon ma megnéztem Exit kiállítását.
A buszon oda és vissza végig fotóztam – végre sikerültek olyan képek, amilyenekre régóta vágytam.
Tudom, ízlés dolga – szerintem még szebbek is, mint az álmaim…
Régóta próbálkoztam ezzel, ma sikerült néhány...oszt itt van, mégse felhőtlen az öröm :-(
Holnap jön a kőműves. Ha egy-két nap nem jelentkeznék, ne aggódjatok !
Hallgassátok ezt a zenét és nézegessétek a fotókat, melyeket felpakoltam.


Kedvenc  Exit-jeim:
Múltba néző...................................Pók

Delecroix..............................Monet

Dürer...................................Előadás előtt

ÁLOMKÉPEIM:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése