2010. április 19., hétfő

Tűztorony

Már a szombat óta vacakolt a gépem. Lekapcsolódott a netről, és állandóan  újra kellet mindent kezdenem. Vasárnap de. itt voltak a szerelők, egy kis ideig jó volt, aztán délután újra folytatódott minden. Ma reggelre a telefonvonalam is eltűnt.
Meg vagyok hatva/lepve -  ebéd után ugyanis jött a szerelő, kicserélte a modemet, meg valami elosztó dobozt, s azóta verhettem volna egyvégtében a gépet, ha nem terveztem volna be a délutáni sétám színesítésére egy látogatást a Tüztorony galériába.
Engem zavar az elnevezés, mert természetesen NEM a tűztoronyban van a galéria, de elmenni azért érdemes volt. Minden kiállításon találok (legalább) egy képet, amit szeretnék hazavinni - de eddig még mindössze EGY olyan alkotóval találkoztam, aki titkos, ki nem mondott vágyamat megértette....(erről majd később...
ezt én egyébként a csodák kategóriájába sorolom....)
Tehát először a helyszín, bejelöltem egy piros V betűvel a bejárat helyét - jól látszik mögötte az igazi tűztorony:
A kiállításon többféle műalkotás szerepel, ezek közül néhányat bemutatok. Az elsőnek lefotózott sorozat képei olvasztott üvegből készültek, ezek közül a középső lett  a kedvencem, valószínűleg a színei miatt:
(Sajnos a fényviszonyok miatt nem tudtam jobb képet készíteni róla)

Bicsár Vendel:  Nappal és éj

Farkas Adrienn: Már nem...Még nem

Fejős Miklós: Testvérek
(Nagyon érdekes, régi textil asztalterítőre van festve)

Kertészfi Ágnes-Szemán János
Nap...............Bolygó

Szabó Klarisz Melinda: Búgócsiga

Mosonyi Tamás: Pillantás a mélybe

Utólag (kommentbeli megjegyzés miatt) betettem ezt a 2 képet még:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése