2010. május 18., kedd

2 nap = 165 mm



Magyarországon az átlagos évi csapadékmennyiség 600 mm. Itt 2 nap alatt egy negyedéves mennyiség esett le...
Emiatt talán érthető, hogy  a közelemben lévő "vizes" ügyekkel foglalkozom még ma is.
Részletek itt :
http://bama.hu/baranya/kozelet/iteletido-ozonviz-baranyai-helyzetkep-305545

Illetve érdemes megnézni a @x által a tegnapi kommentekben ajánlott videókat is.
Majd jelentkezem még....

10 óra
Reggel alig szemerkélt, amikor elmentem, de mire végeztem a MÁV rendelőben, már szakadt megint. Eredetileg az volt a célom, hogy megnézem a Tettyét és környékét, de az Indóház térre érve már éreztem, nem lesz ebből egyelőre semmi. Talán ha eláll, délután.
Az első két kép még tegnapi, Kovácstelepen készítette @x, a másik kettőt most csináltam.Olvastam valahol, de nem nagyon hittem, hogy varjak "hullottak" a fákról - hát mégiscsak van benne igazság. Azonnal Zéta kicsi fecskéi jutottak eszembe, ők hogy vészelik át ezt a - számukra - ítélet-időt ?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése