2010. május 3., hétfő

Mucha Pécsett

Elmentem és nagy öröm volt, "a Mucha".

Kétségtelen, meglepett, hogy színei kicsit „fakóbbak” mint gondoltam – de ez csakis a számítógép adta lehetőségek miatt van, mert akik felrakták a képeit ide-oda, vélhetőleg kicsit „igazítottak” rajta, hogy jobban mutassanak. Alaposan szemügyre vettem egyik-másikat, nagyon finom, pepecselő munka látszik közelről is, végtelen türelmes ember lehetett. Különösen érződik ez, ha a pár napja látott akármelyik modernebbel hasonlítom össze.
Mindegyik kép üveg alatt volt, már eleve csak ezért is képtelenség volt a rendes fotózás. A lámpák minden igyekezetem ellenére itt-ott visszacsillannak, de hát valójában azt szerettem volna, ha nem kell a netről leszednem ezeket a képeket, hanem a valóságban látottakat tudom csatolni.
Ami számomra még érdekes volt: a sok fotó, melyeken a modellek és maga az alkotó, illetve családtagjai láthatók.
Egyszóval minden nagyon szép, minden nagyon jó…(Nyugdíjas belépő:500.- Ft) Csak az a fertelmes, undorító, fülledt csatornaszag ne lengné körül ezeket a pompás képeket !!!
NEM tudom megbocsátani, hogy ennyire igénytelenek „vagyunk”…
Lásd itt is: http://www.metropol.hu/kultura/cikk/563015

Kedvencnek talán ezt a négy leányzót mondanám:



:-)  Ez itt a reklám helye: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése