2010. május 10., hétfő

Folytatás vasárnap délutántól…

A beszédeket elunva átmentünk a Jókai térre. Itt a volt tejbisztró helyén van valami Cafe Zacc Galéria (ha jól jegyeztem meg), ahová bepillantottam, s nagy örömmel láttam, hogy valami kiállítás van itt (is), nosza betértünk. Hát ez volt a vasárnap harmadik meglepetése. (Az első, ugye az ANK-s kiállítás, a másodikról meg mindjárt itt alant beszámolok.) Grafikusok, festők, a kézimunka ügyes-kezű mesterei, mesternői állítottak itt ki. Már megint volt öröme a szememnek, mutatok ezekből néhányat. A csúcs egy csodálatos üvegfestmény volt – na, ezt szívesen elhoztam volna, ha van pici varázserőm s láthatatlanná tudtam volna tenni addig, míg kicsempészem az ajtón.



Selyemfestmények

Csipkekép és lézerprinter

Nemezek



               Linómetszetek között egy akvarell

Sorrend-bontón utoljára maradt a  fentebb másodiknak nevezett ’meglepi’ még tegnap délelőttről, mely az ANK-ban ért, volt ott ugyanis a hüllőkön kívül egy gyermekrajz kiállítás is. Hát szemem szám tátva maradt némelyik kép láttán. Itt is megmutatom először a számomra legkedvesebbet, (alkotója Szemelyácz Hanna, 6 éves) aztán még néhányat, mely megnyerte a tetszésemet, illetve a csodálatomat, különös tekintettel az alkotók korára. (11-15 évesek)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése