2010. május 11., kedd

Kontraszt

Jól kifáradtam ma, viszont elmondhatom, a kőműves+festő munkák utáni takarítás nagy részével végeztem. Az ablak-mázolások után már nem lesz ennyi munkám, vagyis jobb napok várhatók. A mesterre ügyelés-kiszolgálás miatt ma ki sem léptem a házból, így hát csak „konzerv” anyaggal tudok szolgálni.

Ez itt egy olyan kép, amilyenre régóta vágytam. Én készítettem. (Hosszasan írtam eredetileg itt az előzményekről és egyebekről, aztán töröltem a szövegemet. Beszéljen önmagáért. Egy tény: ha a „nagyból” egyszer csak kivilágít egy apró részlet, és képes vagy annak meglátására, az csudijó érzés.
Mellesleg a Kertvárosban az ANK melletti épület részlete.)





Ezen a fotón egy másik ház látható, mellette a kapun lévő névtábla, mely ez esetben mosolyt csalt az arcomra. Különösebben ezt sem kommentálnám. Értsen ki belőle mindenki azt, amit akar…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése