2010. május 23., vasárnap

Rövid

Még pénteken kilátogattam újra az Origo házba - ahol örömmel és köszönettel átvettem a CINKEfészek 2009-es antológiát, melyre a múltkoriban ígéretet kaptam. Most volt egy kedves kísérőm is, így meg tudtam nézni a festményeket (Reisz Ilona) - habár (köszönhetően a neten tett látogatásomnak) sok újdonságot itt már nem láttam. A velencei maszkok voltak csak újak számomra.
Azonban az a kedvesség amivel most fogadtak és a többszörös elnézés-kérés igazán mondom meglágyította a szívemet, így hát megígérhetem, jövök én még az Origó-ba !




Aztán hazafelé jövet elkezdtem keresni valahol Meszesen, a mecseki szénbányászat emlékére készült Kuti László szobrászművész alkotását. Természetesen senki emberfia nem tudta, miről beszélek.
Igazán mondom, térképészeti rejtvénybe javasolnám felvenni, mert már szint "ráléptem" amikor felfedeztem, hogy ja, hát ez az ? Elég ravasz megoldás....hogy mást ne mondjak.


Végezetül a buszmegállóban fotóztam a pirosfejű  fém "izéket", beteszem ide a képüket, ha valaki esetleg tudná, mik ezek, legyen szíves írja meg nekem. Én ugyanis nem tudtam rájönni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése